6 Aralık 2011 Salı

yeni yıl geliyor!


biraz erkenci ve heyecanlı bir post ile herkese merhaba! beni erkenden yeni yılın heyecanı sardığından bir kaç şey söyleyeyim dedim.



size de öyle oluyor mu bilmiyorum. benim yeni yıl deyince aklıma ilkokuldayken her yıl bıkmadan yaptığımız bir etkinlik geliyor. etkinlik şundan ibaret; bir kağıdı ikiye bölüyoruz. ilk kısma ağlayan surat, ikinci kısma gülen surat çiziyoruz. çok yetenekliysek abartıp ilk kısma gülen bebek, ikinci kısma ağlayan dede çiziyoruz hatta. vee sloganı yazıyoruz; "elveda 2011, hoşgeldin 2012!"  



galiba böyle enteresan faaliyetlere, kendi çapımda bir şeyler yaratmaya olan meylim de o yıllardan kalmakta. o nedenle hep yılbaşı süslerine, o güne özel yiyeceklere ve sofralara benim de özel bir ilgim olmuştur. 




her yıl olduğu gibi bu yıl da birkaç siteye göz attım. ve hoşuma giden bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum. keyif ve ilham almanız dileklerimle..










fotoğraflar: 

Hiç yorum yok: